Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op spanje.startpagina.nl

Creatieve verwenvakantie in Catalonië

Ton
27 Jan, 2008 23:46

Voor mensen die een creatieve vakantie willen, heb ik een blog aangemaakt. Het gaat over de Creatieve Verwenvakantie die een bijzondere kennis van mij in mei/juni organiseert in Spanje, in de heuvels van Catalonië.

Ik ben erg benieuwd naar jullie commentaar: is alles duidelijk? Mis je bepaalde info?

Te vinden op creatievevakantie.blogspot.com/

Alvast bedankt! Ton

Danielle
29 Jan, 2008 21:22

Hoi Ton,

Ik denk dat ze de site anders moeten indelen. Het ziet er op zich wel netjes uit, maar toch een beetje onoverzichtelijk. En ik denk ook dat het handig is om iets van vervoer te regelen vanaf het dichtsbijzijnde vliegveld. En eventueel een optie om het inclusief vervoer te doen. En is het eten inbegrepen of moet iedereen voor zijn eigen eten zorgen? Het is opzich wel duidelijk, maar je hebt er altijd van die dombo`s bij zitten die het niet snappen.

Groetjes,

Danielle

Ton
30 Jan, 2008 08:59

Hoi Daniëlle,

Fantastische feedback, dank je wel. Ik zie nu dat er inderdaad belangrijke info ontbreekt; de maaltijden zijn bijv. inbegrepen. En idd, vervoer kan beter geregeld worden. Ik ga ermee aan de slag. Groeten, Ton

Danielle
30 Jan, 2008 15:24

Hoi Ton,

Als je de volgende keer nog een keer feedback nodig hebt, moet je me maar een mailtje sturen. Mijn mail adres is Daniella_Beelen@hotmail.com .

Groetjes,

Danielle

Peggy Kooper
01 Feb, 2008 01:17

Als jullie tijdens de creatieve vakantie in die streek lekker lux willen logeren en eten. Ga dan op bezoek bij Hotel, Restaurant, Spa met prive buiten zwembad in Vilacolum aan de rand van de Pyreneeën. www.cancristofor.com. Nederlandse eigenaren. Ik ben er geweest. Het is een absolute toplocatie met perfecte service.