Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op spanje.startpagina.nl

vakantie met oudere kinderen

ingrid
02 Mrt, 2009 21:17

Ben nog nooit in Spanje geweest, kan iemand mij vertellen wat een leuke bestemming is om met kinderen van 17 en 14 naar toe te gaan: we hebben geen behoefte aan heel toeristische, schreeuwerige toestanden maar het liefst een complex waar van alles te doen is, dicht bij strand en restaurantjes e.d., ik kom er niet achter of die combinatie in Griekenland te vinden is.

Bedankt.

Bewerkt 06 Dec, 2012 23:10
ingrid
02 Mrt, 2009 21:19

Foutje in het vorige bericht (stom!!!) Ben nog nooit in Spanje geweest, kan iemand mij vertellen wat een leuke bestemming is om met kinderen van 17 en 14 naar toe te gaan: we hebben geen behoefte aan heel toeristische, schreeuwerige toestanden maar het liefst een complex waar van alles te doen is, dicht bij strand en restaurantjes e.d., ik kom er niet achter of die combinatie in Spanje te vinden is.

Bedankt.ingrid schreef:

>

> Ben nog nooit in Spanje geweest, kan iemand mij vertellen wat

> een leuke bestemming is om met kinderen van 17 en 14 naar toe

> te gaan: we hebben geen behoefte aan heel toeristische,

> schreeuwerige toestanden maar het liefst een complex waar van

> alles te doen is, dicht bij strand en restaurantjes e.d., ik

> kom er niet achter of die combinatie in Griekenland te vinden

> is.

> Bedankt.

Danielle
04 Mrt, 2009 09:58

Ik zou zeggen ga eens bij een reisbureau langs? Die kunnen je waarschijnlijk meer vertellen over zulke complexen.

ingrid
04 Mrt, 2009 19:41

Beste Danielle

Bedankt voor je tip, heb ik natuurlijk aan gedacht maar heb meer vertrouwen in de ervaringen van mensen die zelf zo'n vakantie hebben “gevierd” als in een reisbureau die reizen verkoopt.

dino
13 Mrt, 2009 21:12

kijk eens op www.tendida.com/tenerife.html

Tania
02 Apr, 2009 18:28

Hallo,

Volgens mij is het hier aan de Costa de la Luz zowel boeiend voor tieners als voor volwassenen. hier kom je zeker nog niet veel toeristen tegen. Wat maakt het hier zo interesant voor kinderen, ze kunnen hier een complex nemen met zwembad,paddel, minnigolf en kunnen hier op het strand leren surfen, kiten of enkele uitstappen doen zoals gaan paardrijden, gaan mountenbiken, naar dansende paarden gaan kijken, dolfijnen gaan spotten en zoveel meer. Hier kan je relaxen, genieten van natuur of van heelveel cultuur.

Moest u dit boeien kan ik u eventueel enkele appartementen aanbieden, daar ik hier een verhuurbedrijf heb van appartementen.

Mvg,

Tania Goovaerts,

Tel:0034.662.65.38.74

E-mail: taniagoovaerts1@yahoo.es

yvonne
07 Apr, 2009 11:04

misschien is ibiza iets voor jullie, wordt aangegeven als feest eiland maar wij hebben ook de andere kant van ibiza leren kennen. wij komen er nu reeds 18 jaar met onze kinderen en hebben ons nog nooit verveeld. onder tussen hebben wij er ook een app. gekocht in santa eularia in de wijk siesta, op een ruim opgezet park met groot zwembad winkels en retaurantjes naast de deur, het strand en het centrum op loopafstand. wij hebben het app. nog enkele weken vrij, misschien is dit iets voor jullie? voor meer info mail naar lbleeker@tiscali.nl

Josine Deen
09 Jan, 2010 18:37

Hallo Yvonne,

Leuk je bericht. Misscien is Ibiza inderdaad wel iets voor ons. Kun je aangeven welke periode het appartement nog vrij is, voor hoeveel personen, waar het ligt/de naam van het park en welke voorzieningen er in eht apaaprtement zijn? Wij zijn een gezin bestaande uit 2 ouders en twee dochters bijna 16 en 18 jaar oud.

Graag je bericht, Met vroiendelijke groeten Josine Deen

michel.vr
28 Apr, 2010 18:30

neem eens een kijkje op: http://vakantieboekjezo.nl/spanje

Veel aanbod van wat Spanje allemaal te bieden heeft voor leuke prijsjes

Ingrid
11 Nov, 2012 15:42

Wie weet een leuke camping aan zee of meer waar ook veel oudere jeugd (16 en 18 jaar) nog meegaan met hun ouders? Liefst niet meer dan 1400 km. Of andere leuke ideeen om met oudere jeugd te gaan doen.